вторник, 6 септември 2011 г.

Горещо лято с Хобисимо

Привет дами!

Време е да обявим играта за това лято и ще се радваме да се включите в нея :)

Ето как да участвате:


Всяка седмица ще публикуваме вдъхновение под формата на скеч, цветова комбинация,
модел на интересна картичка или нещо друго.
- Вие правите картичка по него, публикувате я в блога си и добавяте директен линк към нея в съответната седмица
- Можете да участвате с неограничен брой картички във всяка една седмица
- Крайният срок за участие за всяка седмица е 13-ти Септември, т.е. не е задължително да правите картичката си точно в дадената седмица (все пак лятото е отпускарски сезон :)))
- За да участвате за наградата трябва да сте направили картичка за всяка една от седмиците, които са общо 8. Ако за всяка седмица сте добавили по 2, 3...n картички, името ви ще е 2, 3...n пъти в томболата.
-Банер за участие можете да си вземете от дясната лента на блога

Ето я и нашата гореща, лятна награда* :

Тегленето на наградата ще е на 16-ти Септември.
*Наградата може да бъде заменена за ваучер на същата сума, който да бъде използван за продукти от магазинчето.

От Септември ще започнем и по-редовно с игрите, затова ще са ни нужни няколко креативни момичета :)))
Ако искате да сте дизайнер и да се присъедините към нас, трябва само да напишете DT към името си или да ни пишете на мейла.

Пожелаваме ви прекрасно лято на всички и много горещи емоции :)

22 коментара:

Te4eto каза...

Лелеее, супер!

VesiK каза...

Лелеллееее вие направо ме разбихте хахахха! Това е супер страхотна идея, разбира се и наградата. Наистина ще стане ГОРЕЩО :D

Cvety каза...

Ех, дано успея да издържа на ежеседмичното темпо, но за такава награда ще се постарая :) Браво за идеята!

Unknown каза...

Страхотно предизвикателство,наградата е много примамлива,дано успея да намирам време ;)Ще става интересно......

Addii каза...

Нели ,Нели невероятна си!Каква награда само...Страхотна игра ще бъде!

Поли каза...

Ехаа, страхотна възможност! Дано успея да се включа във всички седмици.

goldie каза...

Ами няма как ще се участваааа!Страхотна идея!

Katya Kovacheva каза...

Ей Хобисимо, вие сте уникални! Много приятна игра в разгара на лятото. Надявам се да успея да се включвам всяка седмица, въпреки плажа, отпуските и жегите, които ме довършват :) Сигурна съм ще е много забавно, както всичко с вас :) Чудесно и горещо лято пожелавам на целия ви екип и не забравяйте да се разхлаждате с по някое коктейлче :)

Katya Kovacheva каза...

Пропуснах да отбележа, че блогът ви е придобл, чудесен летен вид, много ми харесва!

Ani каза...

Супер! Ще направя всичко възможно да участвам редовно! Невероятни сте, да знаете!

Miss Emerald каза...

Леле, оставихте ме без дъх и без думи с такава награда! А сигурна съм и още много други момичета! С удоволствие ще участвам! Поздрави!

bellnell каза...

:) От свежо, по-свежо! Направо ме грабнахте на мига. Страхотна идея, дори зациклям като пиша. Поздрави и усмивки от мен в този топъл ден!

kenli каза...

На линия сме! Направихте ни такова предложение, на което не можем да откажем! Поздрави и от мен!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Супееееерррр! Аз вече имам тази машинка, но какво пък ми пречи да участвам....
От сърце желая да се падне на някоя от вас - просто е страхотна.....!
А и на мен да се падне - щеми станат две, но пък имам две прекрасни внучки, които като додат при мен - все ръчкат моята, така че....ако имам късмет, ще имат и те....!
Но наистина на всички, които участват го пожелавам от сърце!

morgiana каза...

Поздравления за прекрасната инициатива! Ще участвам с удоволствие!

Ducky каза...

Страхотна игра! С най-голямо удоволствие ще се включа! Наградата е просто невероятна! Ще си мечтая за нея и ще се старая и вдъхновявам!
Много ми харесва и това, че проектите може да се включват до последния момент. Тъй като лятото много пътуваме със семейството и нямам възможност да си нося с мен всички налични материали :)

Благодаря Хобисимо, за чудесното предложение {}{}{}

merypoppins каза...

Еееееееее, къде без мен:)
Не мога да не участвам в толкова оригинална идея!

Пъстър свят каза...

Страхотно, Горещо лято Хобисимо!
Въпреки отпускарския сезон, Вие сте помислили за всичко. На такова предложение не може да се устои:))) Ще участвам с удоволствие. Поздрави!

Te4eto каза...

Нели, дай малко повече информация за кандидат-дизайнерите. Имам предвид примерно дали ще трябва да правят по нещо всяка седмица или примерно веднъж на две седмици... за да могат да си преценят ангажиментите.

Мързеланче каза...

Малко късно отговарям, но блогъра ми даваше грешки :(

Която има машинка за рязане, може да размени наградата за ваучер :)))

Срокът за участие във всички седмици е 6ти Септември.

Дизайнерите ще имат по 2 проекта месечно, защото всяка седмица ще е доста ангажиращо :)

Прекрасни летни дни на всички, много творческо вдъхновение и още повече усмивки!
Нели

Te4eto каза...

Благодаря! (почвам да се замислям) :)

Анонимен каза...

Чак сега ви открих и много се замислям дали да се излагам пред такива професионалистки, но с такава прекрасна награда бих свършила куп полезни неща, таааааааа май-май. Дано да мога да се включа във всички седмици. Поздрави [url=http://bonitca.blogspot.com]Бонита[/url]

Публикуване на коментар