вторник, 12 юли 2011 г.

Седмица 1 - Картичка с поставка или скеч

Ако още не сте се опънали на някой шезлонг до морето, извадете материалите си и се включвайте :)))

За първата седмица сме ви подготвили две вдъхновения :)
Можете да си изберете и само едно от тях, а защо не и двете.

Първото е скеч (скица), който на мен ми е много любим, заради това, че е идеален за показване на дизайнерски хартии :)) Ето го и него:
Не е задължително да се придържате стриктно към него, тъй като целта му е все пак да ви даде някаква идея, а не да ви ограничава.

Второто вдъхновение е една лесна за изпълнение картичка с поставка.


Може да се направи в различни размери, като аз заложих на стандартното 10х15см :)

Ето и колко лесно се прави такъв тип картичка:

Чакам с нетърпение да се включите и да видя какви красоти сте направили :)))

Срокът за участие е до 6-ти Септември.
Добавете директен линк към картичката си и име по-долу.
(ако искате да сте дизайнер и да се присъедините към нас, трябва само да напишете DT към името си или да ни пишете на мейла)

Прекрасен ден!


8 коментара:

Поли каза...

Страхотна първа задача. Езъл картичките са ми едни от любимите. Ако не бях толкова изморена щях да започна още сега, но и утре е ден.

Addii каза...

ЕЕ,първа съм,първа съм ,дано ми е на късмет!

Cvety каза...

Имам едно питане :)
Оставам с впечатление, че срокът е само един - крайният. Това значи ли, че може, например по този скеч, да се сложи картичка и по-нататък във времето или трябва да се спази срок от 1 седмица и преди следващото задание да е отбелязано участие? Предполагам, че не, но все пак.. ми е любопитно :)
И ако е седмица за седмица, тогава понеделникът ли е крайният срок?

Cvety каза...

Дали от вълнение или от обикновено недоглеждане, но бях изпуснала момента с обяснението за това, което питам по-горе :(
А то си е написано съвсем ясно в първата публикация за играта и сега съм още по-впечатлена и амбицирана :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Страааахотна първа задача!!! Пожелавам успех на предизвикателствата!Със сигурност ще се включа веднага като се върна от морето при своите материали..СПециални благодарности за начина по който е зададено предизвикатеството - много професионално и подробно! Благодаря много!

Елена каза...

Успех на всички в предизвикателствата. Очаква ни вълнуващо лято. Аз също съм възхитена от начина на задаване на предизвикателството, както и от наградата. Благодаря!

Мързеланче каза...

Супер е, че ви харесва и дано и другите седмици ви вдъхновят :)))

Цвети, крайния срок за всички седмици ще е септември месец :)

Весело лятно настроение и много усмивки на всички :)
Нели

Милена Илчева -miona каза...

Нели, обърках седмиците - затожа те моля да изтриеш участието ми тук ;)))
Поздрави на всички участници -картичките ви са уникални!!!

Публикуване на коментар