събота, 30 юли 2011 г.

Седмица 3 - Кутийка

Третата седмица ще е за феновете на кутийки и идеална възможност за тези, които не са правили такава досега. :)

Моделът е изключително лесен, а на схемичката не съм дала размери, за да е универсална.
Тази, която направих е с размер 7 на 7см.
За кутийката ще е необходим картон с размери 21х21см ( или 3 пъти х ). Правим прегъвки на 7см ( х )от всички страни и изрязваме ъгловите квадрати.
За капака картона ще е с размери 13.2 х 13.2см, а прегъвките ще са на 3см (тоест у е дълбочината на капака). Тук изрязваме само 4 страни, които после залепяме, за да го оформим.

Може да изглежда малко сложничко, но направи ли се един път всичко става ясно :)))

Ето и какво се получи при мен:


Нямам търпение да видя вашите кутийки :)))

Срокът за участие е до 6-ти Септември.
Добавете директен линк към картичката си и име по-долу.
(ако искате да сте дизайнер и да се присъедините към нас, трябва само да напишете DT към името си или да ни пишете на мейла)

Прекрасен ден!


8 коментара:

Katya Kovacheva каза...

Много обичам кутийки :) Към този модел ли трябва да се придържаме, или са позволени и други форми?

Miss Emerald каза...

Ехаааа, каква хубава възможност да направя още една кутийка! Този път се надявам да изчистя грешките от предишната.

kenli каза...

Според публикацията нашите кутийки трябва да са този модел, нали?

liva каза...

Аз също разбирам, че кутийките трябва да са като показания модел:)

Мързеланче каза...

Момичета, показаното е само за вдъхновение! Моделът на кутийката и нейната декорация оставям на вашето въображение:)))
Нели

kenli каза...

Благодарим за уточнението! Успех на всички!Нека веселбата продължи!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Нели, извинявам се, но без да искам избрах неточната снимка от публикацията ...ако можеш сложи тази на кутийката или я изтрий, аз ще я сложа отвоно!
Поздрави и много усмивки!

Simonne каза...

И аз направих грешка, а не мога да си премахна тага... Ще съм благодарна ако го направите вместо мен, за да няма неточности! :)

Публикуване на коментар