вторник, 2 август 2011 г.

Седмица 4 - За мен

Изненадах ли ви със заглавието? :)))

Четвъртата седмица ще бъде може би най-лесната и в същото време най-трудната :)

Въпреки, че правим картички в стила и начина по които ни харесва, това са картички за някой друг. Дали ще е за поръчка, за някой близък или просто ей така, почти винаги си представяме човека за когото ще са те.

Преди няколко седмици, една сладурана ми каза : "Така да обичам и да ми се прави нещо с прилепи, но едва ли на някой ще му хареса."

Тази седмица, картичката ще е за нас самите :)

Извадете любимите си материали (най-вече онези,които толкова ви харесват,че си ги пазите), отделете малко време и се забавлявайте правейки картичка за себе си. 

Ще е най-лесната седмица, защото всичко избирате вие, а ще е най-трудната пак по същата причина :)))

Вдъхновението тази седмица ще сте самите вие!

Нямам търпение да видя, каква картичка би ви зарадвала :)

Срокът за участие е до 6-ти Септември.
Добавете директен линк към картичката си и име по-долу.
(ако искате да сте дизайнер и да се присъедините към нас, трябва само да напишете DT към името си или да ни пишете на мейла)

Прекрасен ден!


6 коментара:

Маги каза...

Задължително ли е да е картичка?Може ли например да обложка на тефтер или пък нещо друго?

Дани каза...

Определено успяхте да ме вдъхновите.
След тази задача успяхте да накарате супругът ми да ме насърчава все повече- а какво по хубаво от подкрепата на любимите хора.
Нели благодаря ти много за идеята да помислим за себе си - ПРЕКРАСНА СИ !!!

BEARKIS каза...

Чудесна идея,благодаря!!!Надявам се ,може да не е само картичка...

Hobbisimo каза...

Маги, всичко може :))) Аз съм започнала един "тефтер за рецепти" от няколко месеца, но сега съм си обещала да го довърша :)))

Дани и Bearkris, радвам се, че идеята ви е харесала!

Много забавление и много усмивки ви пожелавам :)))
Нели

Creations каза...

Всички игри до момента са изключително интересни, зарибяващи, полезни и вдъхновяващи. Благодаря!
Чакам седмица 6 с нетърпение.

Doğu каза...

salt likit
salt likit
dr mood likit
big boss likit
dl likit
dark likit
ZYA

Публикуване на коментар